Bij het opmaken van de bestelbon, wordt altijd een voorschot gevraagd. Dankzij het Benelux solidariteitsfonds waarbij De Prijzenklopper is aangesloten, wordt dit voorschot in geval van faillissement verzekerd tot 25% van het aankoopbedrag. Bij afhaling of levering van uw meubelen kan het resterende bedrag op verschillende manieren afgerekend worden. 

  1. Contant
    U kan het resterende bedrag contant betalen.
  2. Overschrijving
    Als u een overschrijving verkiest boven contant geld, kan dat perfect. U moet er enkel rekening mee houden de overschrijving 5 werkdagen voor de afhaling of levering te doen, zodat de betaling op de dag van de afhaling of levering effectief op onze rekening staat.
  3. Bankcheque
    U kan ook betalen met een gecertificeerde cheque op naam van De Prijzenklopper NV, met vermelding van het nog te betalen bedrag.
  4.  Betaalkaart

Zowel in onze toonzalen als in onze vrachtwagens is een mobiel betaalapparaat aanwezig. U kan dus perfect op een veilige manier betalen met uw betaalkaart. Voor leveringen in België aanvaarden wij ook Nederlandse pinpassen met Maestro functie.
Enkele aandachtspuntjes waarmee u rekening dient te houden:

  1. Check op voorhand of er voldoende saldo staat op de bank-of girorekening waarvan het bedrag wordt afgeschreven.
  2. Informeer tijdig bij uw bankinstelling welk persoonlijk bestedingslimiet u heeft. Bij de meeste Belgische banken bedraagt dit €2500 gespreid over een periode van 7 dagen.

Bij Nederlandse banken is de limiet echter vastgesteld op €500. Als u dus wilt pinnen en

  1. het te betalen voorschot hoger ligt dan €500, kan u het resterende bedrag ook contant betalen. 
  2. het restbedrag hoger ligt dan €500, kan u ook contant betalen (ter plaatse aan de chauffeurs of enkele dagen voor levering in de toonzaal). 

In beide gevallen kan u ook aan uw bankinstelling vragen om de bestedingslimiet te verhogen.